Dilluns, desembre 6, 2021
6.3 C
Barcelona
spot_img

‘Obrim el meló’ dedicat al greenwashing en temps d’emergència climàtica

Ahir dilluns a Orgull Ràdio es va Obrir el Meló per parlar del greenwashing en temps d’emergència climàtica. Què passa amb les grans empreses o els governs que fan bandera de l’ecologisme per treure’n profit?

A un dia d’haver començat la Cimera pel Canvi Climàtic COP26, la Marta i Aina van voler aprofundir sobre els discursos d’ecoblanqueig dels governs i les empreses, i els reptes que planteja al món i la comunicació la transició ecologista. A la tertúlia va parlar amb el publicitari Josep Maria Picola, i els estudiants de Comunicació Xavier Longás i Laura Tapioles, per conèixer el punt de vista de gent jove.

Quin impacte social i ambiental té el greenwashing? Com el podem combatre? Quins reptes planteja la COP26? En van parlar amb la portaveu de Fridays For Future, Naiara Fernández, qui va donar la seva perspectiva com activista pel canvi climàtic. Per últim, van acabar el programa amb el co-fundador de Verdes Digitales, Enrique Estrela, qui ens va explicar com fer màrqueting verd sense caure en el greenwashing.

Redacció
Equip de redacció d'Orgull Ràdio